wtorek, 19 lutego 2019

Zmiany, zmiany, zmiany :)

Witajcie po długiej przerwie! Nie było mnie tu jakiś czas, ale powracam do blogowania z nowymi pomysłami.


Przez czas mojej nieobecności wiele się zmieniło - jedną z nich jest nowa praca. Nie jest ona jednak związana z rękodziełem, a z moją drugą pasją - książkami. Co więcej, jestem odpowiedzialna za ich promocję, czyli coś, co zdecydowanie mi się podoba i chyba zawsze było jedną z tych rzeczy, które chciałam w życiu zawodowym robić.

Druga zmiana, zdecydowanie większa i ważniejsza, dotyczy sfery prywatnej... Rok i półtora miesiąca temu urodziłam mojego kochanego synka. Świat wywrócił się do góry nogami - dosłowni i w przenosi, ale to jedna z największych i najpiękniejszych zmian w moim życiu. Mimo, że macierzyństwo stawia przede mną wiele wyzwań i poddaje niejednej próbie, za nic w świecie nie chciałabym wrócić do stanu przed pojawieniem się mojego malucha. Owszem, nie mogę już prowadzić tak hedonistycznego życia jak wcześniej, ale i tak jest najlepiej jak mogłoby być. Te wszystkie nieprzespane noce i brak czasu na własne przyjemności, rekompensuje mi widok mojego uśmiechniętego dziecka, a to jak do mnie radośnie biegnie i wtula w moje ramiona jest czymś niezwykłym. O tak, moje życie jest zupełnie inne, ale i szczęśliwsze i piękniejsze :)

Wracając jednak do zmian na blogu... Szykuję coś nowego i o wiele szerszego. Czuję, że ten blog nie może być tak jak był, muszę wprowadzić pewne zmiany, bo i ja jestem już trochę inną osobą niż te kilka lat temu, kiedy zaczynałam blogowanie. Dacie wiarę, że pierwszy post pojawił się tutaj w 2012 roku?! Niezły szmat czasu :) Mam nadzieję, że zmiany, które wprowadzam przypadną Wam do gustu tak samo jak mi. Niedługo więcej informacji.
Stay tuned.

2 komentarze: