piątek, 17 stycznia 2014

Fioletowa bransoletka

Piękna zima nastała :) świat za oknem wygląda ślicznie, a i w moim domu jest jaśniej. Światło odbija się od śniegu :) Niestety póki co podziwiam to wszystko właśnie zza okna, bo trochę przychorowałam. Między innymi dlatego też nie było tyle czasu notki. Jak już przyszedł czas, żeby ją opublikować, to zwaliło mnie  z nóg. Już dawno nie czułam się tak koszmarnie. W zasadzie to nie jestem zbyt chorowitą osobą, ale teraz poległam. Na szczęście dostałam antybiotyk, który szybko zadziałał i ból zelżał.

Dzisiaj wrzucam bransoletkę na szczęście, z czterolistną koniczynką.




15 komentarzy:

  1. u mnie śniegu nadal nie ma... Chociaż może to i dobrze dla mnie, bo jeszcze opon w samochodzie na zimowe nie wymieniłam.:P bransoletka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, to czas najwyższy zmienić te opony, bo myślę, że śnieg dosięgnie każdego zakątka Polski ;) Ja na szczęście mam męża, który dba o takie sprawy, jak zmiana opon i zmienił mi je jeszcze pod koniec jesieni, przed pierwszymi opadami :)

      Usuń
  2. śliczna:) wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Po każdej chorobie bardzo doceniam brak bólu i to, że czuję się o wiele lepiej :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna bransoletka....fajny kolor sznurków....
    a u mnie śniegu jak nie było tak nie ma:(
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bransoletka, uwielbiam fioletowy! <3
    zaobserwowałam i liczę na rewanż.
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. :D
    Czasami organizm nie daje rady. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka, fioletowy jest jednym z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, skromna a zarazem elegancka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta bransoletka :) Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka, lubię fiolety. Delikatna a zarazem efektowna :)

    OdpowiedzUsuń