sobota, 23 listopada 2013

Ciasteczkowy wisiorek - słoiczek wypełniony miniaturowymi herbatnikami

Sobota, sobota, sobota :) ahhh... jak cudnie :) Wyspałam się, mam mnóstwo energii i dobry humor :) Wczoraj udało mi się zrealizować plan i wylądować na kanapie z książką w dłoni. Co prawda, może nie tak długo, jakbym sobie życzyła, ale i tak było to baaardzo przyjemne zajęcie... :)
Dzisiaj przygotowujemy w domu niewielkie przyjęcie (nasze mieszkanie nie pozwala na zaproszenie wielu gości) z okazji urodzin męża. Stuknęło mu już ćwierć wieku ;) ładna liczba :) Zanim jednak zacznie się małe zamieszanie związane z przygotowaniami, ja korzystam z chwil spokoju z gorącą herbatką w łapce. Ahhh... jak ja uwielbiam takie poranki... :)



6 komentarzy:

  1. Świetne! Super wykonanie, wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniami ;) Uroczo to wygląda. Zapraszam do mnie po wyróżnienie dla bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że przyjęcie się udało :)
    Fajne ciasteczka, też mam w planach zrobić niedługo pracę z buteleczką (ale z inną zawartością) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a koreczek jest zaklejony czymś czy tak po prostu się trzyma? :)

    OdpowiedzUsuń