środa, 27 listopada 2013

Butelka wina na prezent :)

Sierpień był miesiącem ślubnym nie tylko dla mnie, a też dla mojej bardzo dobrej koleżanki :) Jako, że ślub to okazja idealna do obdarowywania, postanowiłam zamiast kwiatów sprezentować Parze Młodej  różowe wino w butelce, którą ozdobiłam. Udało mi się kupić serwetki ze ślubnymi motywami i zabrałam się do roboty. Poniżej efekt mojej pracy :)





I jak już jesteśmy w temacie ślubnym... :)
w niedzielę minęły 3 miesiące od naszego ślubu :)





4 komentarze:

  1. Bardzo fajne :) Ja teraz tak się zastanawiam nad prezentami na święta a wystarczy odrobina kreatywności i takie cuda można wykonać, że hoho :) http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super! Niezwykle oryginalne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :) Kwiaty więdną a butelka została na pamiątkę.

    Nam 14 sierpnia stuknęła 3 rocznica ślubu... ale ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i wykonanie! :)
    Przy okazji zapraszam na Bransoletkowe Candy: http://www.bleudeparis.pl/mikolajkowe-candy/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń