sobota, 26 października 2013

powroty

Jak długo mnie tu nie było! Swoją nieobecność mogłabym usprawiedliwiać i usprawiedliwiać... Niewątpliwie ostatnie 4 miesiące to był okres w moim życiu wielu zmian. Skończyłam studia i mogę już siebie dumnie nazywać magistrem historii, wyszłam za mąż (zaraz wracam ;)), no i już w pełni zmieniłam miejsce zamieszkania. To wszystko bardzo skutecznie odwracało moją uwagę od bloga. Można powiedzieć, że już sobie wszystko w miarę poukładałam i zabieram się do roboty! Jesień w pełni, a jak wiadomo to bardzo inspirująca pora roku, więc i ja zaczynam ponownie tworzyć. Postaram się rozruszać trochę tego bloga i regularnie dodawać posty. Mam nadzieję, że mi się to wszystko uda :)

Na dobry początek dwie pary kolczyków...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz